2016. február 3., szerda

Avon Ultra Colour ajakceruzák

Nagyon szeretem a rúzsokat, főleg a piros rúzsokat. A rúzsceruzák eddig érdektelenek voltak számomra, egyetlen ebay-en rendelt darabom volt itthon (Lioele). A színével (piros, mi más?) és a matt finisével nincs bajom, viszont az állaga túl kemény, és szárítja az ajkaimat. A hónap elején aztán Andi blogján belefutottam két gyönyörű avonos rúzsceruzába, amik nem hagytak nyugodni. Próbaképpen megrendeltem a Raspberry Rush árnyalatot, ami után nem volt megállás, és egy újabb rendelés után a Reddy for Me és a Red Haute árnyalatok is hozzám kerültek.


Raspberry Rush, Red Haute, Reddy for Me
A Raspberry Rush és a Red Haute ünnepi, csillagos borítást kapott, a Reddy for Me csomagolása egyszerű fekete. Mindhárom ceruza végén a tekerők a rúzshoz hasonló színűek. A rúzsok hossza 3 cm (igen, kitekertem és lemértem őket), tömegük 3 g. Maga a borítás masszív műanyag, a tető jól záródik, így neszesszerben is bátran tartható.


A legcsalókább szín a az első helyen látható Reddy for Me, sokkal rózsaszínesebb árnyalatot vártam a csomagolás alapján. Élőben viszont inkább cseresznyepirosnak látom, tele apró csillámokkal. Sajnos a színmintákon hasonlónak tűnik a két piros, azonban a Red Haute sötétebb. Ebben és a Raspberry Rushban nincsenek csillámok.

Mindhárom termék állaga nagyon puha és krémes, könnyű felvinni őket az ajkakra, viszont a krémességük miatt egyenetlen lehet a végeredmény, így én több rétegben kenem fel őket, úgy, hogy az első réteget zsepivel mattítom (a rúzsozás lépéseiről három éve írtam egy bejegyzést, a rutinom a mai napig hasonló ahhoz, kivéve az  alapozást, azzal nem szoktam tötyörögni :)).

Amit még észrevettem, hogy könnyű a fogakra is juttatni belőlük, úgyhogy mielőtt emberek közé mennétek, ellenőrizzétek a fogaitok színét :) (nekem sikerült két hete szombaton végigcsókolni Gábor egész családját rózsaszín fogakkal).


A Raspberry Rush nem éppen a tipikus málna szín, inkább sötét rózsaszínnek mondanám. Nagyon hasonlít az egyik kedvenc rúzsomhoz, az Artdeco Perfect Color 160-ashoz, csak utóbbi inkább matt, mint fényes.


A Red Haute talán a meggypiroshoz áll a legközelebb. A három termék közül felkenve ez tűnik a "legvizesebb" állagúnak. A felső ajkaimon láthatjátok, hogy nem sikerült kihoznom belőle a maximumot.


A színét ezen a képen sikerült leginkább visszaadnia a fényképezőnek. Az első színminta két-, a második négy áthúzással készült. Lényeges különbség nincs a rétegek között, nem tartozik a legszebben építhető árnyalatok közé.


Egy- illetve három rétegben
A Reddy for Me fedése és építhetősége lényegesen jobb, mint a másik piros ceruzáé. A színe is közelebb áll hozzám, a csillámok ellenére is (amik szerencsére nem túl kirívóak), összességében hordhatóbb árnyalatnak érzem a Red Haute-nál.

Tartósságuk átlagos (2-3 óra), az ivást mérsékelten, az evést egyáltalán nem bírják. A rúzsceruzákról mindig azt hittem, hogy igazi kettő az egyben termékek, azaz használatukkal a szájkontúr nélkülözhető. Tévedtem. Legalábbis ezeknek a krémes formuláknak érdemes keretet adni, így kisebb valószínűséggel mászkálnak el az ajkakról.

Összegezve: jónak tartom az Avon ajakceruzáit, szép színek, egyre bővülő választék (a februári katalógusban  5 új árnyalattal nőtt a repertoár) és egyszerű használhatóság jellemzi őket. Azonban ha a krémes formulánál és az átlagos tartósságnál többre vágytok, akkor nem ezek lesznek a kedvenc termékeitek.

Ismeritek az Avon ajakceruzáit? Melyik árnyalatot próbálnátok ki szívesen?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, legyen szép napotok!

Réka

4 megjegyzés:

  1. Annyira csodálom a bátorságodat Réka!Én nem mernék rúzst használni soha,főleg pirosat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy-egy jól megválasztott rúzs keretet ad az arcnak. A szememre főként szempillaspirált használok, így inkább a szám hangsúlyozásával "sminkelek". Természetesen először visszafogott rúzsokkal próbálkoztam, aztán az első piros rúzsom és az általa bezsebelt dicséreteknek köszönhetően menthetetlenül beleszerettem ebbe a színbe.

      Törlés
  2. Régen én sem mertem rúzst kenni magamra, mert túl kihívónak éreztem, de ezt mára már leküzdöttem magamban és előszeretettel kísérletezek mindenféle színekkel.
    Pont múltkor akartam rendelni az avonból ajakceruzát, de ebben a katalógusban nem találtam. :(
    Remélem következőnek lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, a februári katalógusban is vannak rúzsceruzák, 5 új árnyalat kapható. Most nincs nálam katalógus, de holnap elküldöm hányadik oldalon vannak :-) én is szeretek kísérletezni a színekkel, de valahogy mindig a pirosaknál lyukadok ki :-)

      Törlés