2015. április 11., szombat

I Heart Makeup - I Heart Chocolate paletta//Teszt

Nemrégiben egy éves születésnapját ünnepelte a Makeup Revolution. Ez alkalomból a Pink Panda webshopban 17% kedvezmény volt a márka termékeire. Nem gondolkodtam sokat, a korábban kinézett I Heart Chocolate paletta mellett a Naked Chocolate palettát tettem a kosaramba és néhány nap múlva már a kezemben tarthattam a csoki formába bújtatott palettákat.


Elsőként az I Heart Chocolate palettát mutatom meg Nektek. A paletta alkotói soha nem titkolták, hogy a Too Faced Chocolate Bar olcsóbb verzióját készítették el (az eredeti és a dupe összehasonlító posztját Katy blogján olvashatjátok), és milyen jól tették, hogy piacra dobták.


Csomagolás: Régebben sok helyen kapható volt egy mogyorós csoki (Nussknacker), annak volt ilyen "ablakos" csomagolása. A külső papírborítás masszív műanyagból készült, olvadozó, vagyis inkább félig olvasztott csokoládé formájú tokot rejt. A paletta nem tartozik a tipikus 'táskába dobom és mehetek' paletták közé, mert nagy is és nehéz is. Viszont szép. Szerintem.


Belbecs: 16 árnyalatot tartalmaz a paletta. A két nagyobb méretű highlight szín mellett 5 matt és 9 fényes/csillámos árnyalat fogad minket, ha felnyitjuk a paletta tetejét. Apropó nyitás: a paletta könnyen nyílik, nem úgy mint a Flawless, vagy éppen a Sleek általam próbált palettái, viszont ennek ellenére tökéletesen záródik, úgyhogy ha valaki mégis táskába tenné, nem kellene attól félni, hogy menet közben megsérülnek a színek.


Ugyan ecseteket használok, de nem tűnik rossznak ez a szivacsos applikátor. Megtartom, hátha jól jön valamikor. Az árnyalatok mind kaptak nevet, bevallom a névválasztás nem mindenhol egyértelmű számomra, vagy csak egyszerűen nem vagyok kreatív :P


És el is érkeztünk a színekhez. Megtalálható itt a barna minden árnyalata, de egy kis zöldet, lilát, bordót, sőt még rózsaszínt is csempésztek a palettába (visszatérve a névválasztáshoz a Meet Chocolate helyet ez lehetne akár Strawberry Chocolate -- úgy ennék most egy kis epres Milkát...).



A színminták alappal, természetes fényben, viszont kicsit borús időben készültek, de így is egészen színhű minták születtek. Mindegyik színt építettem, kétszer-háromszor húztam át őket.

Felső sor:


A tojáshéj színű highlightból (You need love) semmi nem látszik, nem is tetszik, úgyhogy felőlem ki is hagyhatták volna. A többi szín rendben van, a kedvencem világos matt barna (One more piece), de a Love torn és a zöld Piece me together is csodaszép.

Középső sor:


A két matt barna itt is szépen teljesít, sajnos a rózsaszín Meet chocolate nagyon gyengécskére sikerült. Az abszolút kedvencem innen az Unforgivable lilája, amit megbolondítottak rózsaszín fényű csillámokkal.

Alsó sor:


A fényes barna árnyalatok egytől egyig csodásak, nagyon eltalálták őket. Nem beszélve a burgundi What a way to go-ról. Elmondhatom, hogy ez a kedvencem a 16 szín közt. A hideg fényű higlight is gyönyörű.


Összességében nagyon elégedett vagyok a paletta színeivel. Jól kihasználható és egymással nagyszerűen kombinálható színeket alkottak a paletta megálmodói. Még nem volt alkalmam sokszor használni a színeket, viszont annyi észrevételem van, hogy alappal átlagos tartósságú: tegnap reggel 8 óra körül sminkeltem, a szememre az Endorphins Ready és az Unforgivable került (utóbbi kicsit porzik). A sminkem 2 órakor még a helyén volt :-) Ezután este néztem legközelebb tükörbe, akkor már a szempillaspirálon kívül semmi nem volt a szememen (Maybelline Lash Sensational)

Ismeritek ezt a palettát? Hogy tetszenek a színei?

Legyen csodaszép napotok, köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést.

Réka


9 megjegyzés:

  1. Nekem a Death by Chocolate van meg. Szeretem nagyon, de lehet hogy az I heart chocolate-ra is beruházok majd. Tényleg szépek a színei. Köszönöm a bemutatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit :) A Death by Chocolate is nagyon jó kis palettának tűnik :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik mind a két paletta , mesések a színeik , de..... Mindig majdnem megveszek valami hasonlót és én is szemeztem a fehércsokis palettával csak aztán mindig rájövök , hogy valamiért sosem használom. :/ Nagyon remélem ,hogy eljön az idő amikor lesz kedvem használni, mert mindig sajog a szívem a szebbnél szebb palettáknál.
    Amúgy nem rossz ez sem, de a fehér hozzám közelebb áll :9


    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudok dönteni a két paletta közt, de talán a fehér hozzám is közelebb áll :) A képek már a gépen várják, hogy elkészüljön a bejegyzés a Naked chocolate-ről is :)

      Törlés
  3. Amikor megláttam ezeket a palettákat, rögtön a Nussknacker csoki jutott eszembe, amit egyébként a Lidl-ben lehet kapni mostanában is :D Nagyon szépek a színei, bár én most valamelyik Naked3 dupe-ra ácsingózom, ezt is elfogadnám seperc alatt. Ahhoz képest, hogy burgundit nem használnék a szemhéjamon, mert borzasztó "beteg" lesz tőle a tekintetem, valóban nagyon szép az a szín (is).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Iconic 3 nekem is nagyon tetszik, de nem igazán tudnék annyi rózsaszínes árnyalattal mit kezdeni, egyelőre az Oh so special rózsái elegendők :)

      Törlés
  4. De guszták kívül-belül! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon :) Egyik nap kitettem az íróasztalra és Gábor már bontotta volna ki, azzal a felkiáltással, hogy "Ez milyen csoki??" :)

      Törlés