2013. március 12., kedd

Bloggertalis szeretetcsomag

Sziasztok Lányok!

Mint azt többen már tudjátok, szombaton Veszprémben egy aprócska bloggerina találkozó volt ^^ Eszti, PAncsiKlau és az én részvételemmel. Nagyon szuper csajos délután volt, Eszti jól összefoglalta a délután hangulatát ebben a bejegyzésében. Jó volt találkozni a lányokkal, téma is mindig volt (bjúti, munka, stb :)) úgyhogy mindenképpen tartalmas volt az együtt töltött 2-2,5 óra. Bevallom, amikor Klau írt nekem, hogy lenne-e kedvem egy ilyen találkozóhoz, noha rögtön igent mondtam, úgy izgultam szombat délutánig mint kb. egy állásinterjú/vizsga előtt. Persze aztán kiderült, hogy megint feleslegesen aggódtam mindenért (mint általában, de unalmas lenne az életem, ha nem lennék ennyire paranoiás :) :P)  Megbeszéltük, hogy lesz folytatás is, vagy Veszprémben, vagy Pápán, vagy akár mindkét helyen. 
Sajnos a smink cserebere részben nem vettem aktívan részt (értsd: nem készültem semmivel, amit be tudtam volna dobni a közösbe), de a következő alkalommal mindenképpen pótolni fogom ezt a hiányosságomat. Végül ezeket a termékeket választottam ki magamnak:


Avon Glimmerstick Diamonds - Sugar plum és Catrice Revoltaire - Nude alarm. Színes szemceruzák minden mennyiségben jöhetnek, ez a lila csillogós ceruza egyszerűen gyönyörű. A rúzsokra ugyanaz igaz, mint a szemceruzákra, ráadásul matt rúzsom ezelőtt még nem volt, így igazán különleges darab számomra ez a rúzs.



Lovely lakkok - sajnos nem vagyok képben a márka trendkiadásaival, de talán mindkét darab egy-egy limitált kollekció része. Egyelőre még csak margarétán "teszteltem" őket, így első benyomásként annyit tudok mondani, hogy tetszetősek.


Color Trend és Butterfly szemhéjpúderek. Tipikusan olyan színek, amik eddig nem szerepeltek a sminkjeimben, de hátha ez most megváltozik. Gyönyörűek a tégelyeikben, de hogy a szememen hogy állnak majd, az a jövő zenéje. Hamarosan kipróbálom őket.

CT: Storm és Rain Forest
Itt is szeretném megköszönni Csajok, hogy elhozhattam ezeket  a termékeket (is), ígérem, hogy gondos tulajdonosuk leszek :). 

Végül egy kis "haul" a poszt végére. Tegnap megvettem életem első margarétáját egy helyi kis drogériában, szerintem annyi pénzért, amennyibe e-bayen egy tizes csomag kerül, de ez most mellékes. Miután rápingáltam majdnem az összes lakkom (a fekete és a fehér kimaradt), tele is lett a virág minden szirma, így egyben meg tudom mutatni minden lakkomat. Nem sok, de a kínálat szépen lassan bővülget azért:


Szép estét, köszönöm, hogy benéztetek hozzám.
Réka

8 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy tetszenek, a Lovely lakkok limitált kiadások darabjai, a szemhéjpúderes sminkes bejegyzéseket meg várom ám! :P
    És örülök, hogy találkoztunk :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igyekszem minél hamarabb sminkelgetni az új termékekkel, bár már megőrjít, hogy mindig vakus képeket kell csinálnom...:S Lehetne már az a nagyon sokáig világos időszak :)

      Törlés
  2. Örülök, hogy Te is jól érezted magad a talin. :) (egyébként én is úgy izgultam kb. mint az első iskolás napomon még lassan 20 (atyaég!!) évvel ezelőtt).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Azért jó, hogy nem csak én izgultam :) :P

      Törlés
  3. Akkor csak én nem izgultam? :]
    Mármint nyilván idegesebb vagyok új embereknél, de Pancsit meg Esztit már láttam, Rólad meg tudtam, hogy tuti jófej vagy :]

    VálaszTörlés
  4. Tök izgi lehet egy ilyen tali, egyszer én si elmennék egyre. =)

    VálaszTörlés